V současné chvíli připravujeme novou verzi kurzu.
Mediální komunikace
Nejste novináři, ale občas — nebo často a pravidelně — v práci potřebujete komunikovat s médii. Jak napsat tiskovou zprávu nebo jak zvládnout novináře tak, aby z toho vaše firma vyšla co nejlépe?
To vás naučíme v kurzech “Mediální komunikace”, které jsou určeny laikům, kteří nejsou novináři, ale kteří se v mediální komunikaci musí, či chtějí orientovat.
Program je tedy zaměřen na vzdělávání laiků, u nichž je komunikace s médii, nebo práce přímo v médiích, součástí plnění jejich pracovních povinností, ale nemají novinářské vzdělání. Studenti se naučí základům redakční práce, jak komunikovat s médii a zlepšit mediální obraz jejich organizace.
Šestitýdenní kurz začne, dle dohody, e-lerningovým studiem s návazností prezenční den, kde se seznámíte s lektorkou a obsahem celého studia.
V rámci kurzů nabízíme několik vzdělávacích programů:
1. Vytváření mediálního obrazu organizace
- oblast mediální prezentace organizace
- spolupráce s médii, jejich oslovení a udržení jejich pozornosti
2. Základy redakční práce
- vytváření atraktivích, vyvážených a věcně podložených článků pro psaná média
- tvorba článků do obecních nebo firemních zpravodajů
3. Komunikace s médii
- získání praktických dovedností nezbytných při komunikaci s médii
4. Krizová komunikace s médii
- spolupráce se zástupci médií zejména při řešení krizových situací
- krizová komunikace, vystupování před mikrofonem a kamerou
Tyto kurzy jsou určeny pro všechny, kdo při své práci potřebují zaujmout pozornost médií a hledají cesty jak o činnosti své společnosti informovat veřejnost. Nabízíme Vám možnost pracovat s novináři s dlouholetou praxí, kteří Vám pomohou najít strategii efektivní spolupráce s médii, naučíte se využít sílu šesté velmoci, kterou media v dnešní společnosti jsou.
Víte, jak na to? Jak napsat článek, který noviny otisknou, jak dlouhý má být a jaká je správná stavba tiskové zprávy, jak mluvit na kameru a nebát se mikrofonu?
Cena: 11 800 Kč
Cena kurzu nyní: 8 260 Kč